Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар був у вживанні і немає слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. п.; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Деталі електрики (свічки, форсунки, лампочки, датчики, комутатори тощо) поверненню та рекламації не підлягають. Умови гарантії Для розгляду рекламацій у гарантійний період Покупець зобов'язаний надати Продавцю такі документи: 1.Копія належно оформленого наряду-замовлення СТО на встановлення та зняття запчастини із зазначенням інформації про СТО (назву, адресу, телефон тощо), автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, номер кузова, пробіг автомобіля); 2.Копія накладної або чека згідно з якими рекламаційна запчастина була придбана у нашому магазині; 3.технічний висновок СТО, де встановлювалася запчастина з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини), з описом дефекту запчастини та докладним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля; 4.документ про оплату виконаних робіт на СТО; 5. виведення діагностичного обладнання про відповідну несправність, що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту або фото звіту, або в електронному варіанті); 6.фото,відео звіту, чи електронному варіанті; Загальні випадки, у разі яких гарантія не підтримується: 1 Закінчення гарантійного терміну. 2 Коли встановлення деталі проводилось не в автосервісі, а власними силами автовласника. 3 У разі, якщо Покупець не надав увесь перелік необхідних документів та інформації
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.