Кошик
3374 відгуків
Автозапчасти Renault
+380 (63) 259-82-21
+380 (97) 492-94-15
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаЗамовлення оформлені до 14:00 відправляємо в день замовлення, після 14:00 на наступний робочий день (Нової Пошти). Вартість доставки оплачує одержувач. Ціна розраховується згідно тарифів компанії перевізника.
  • Самовивіз (Київ, вул. Боголюбова, 3 (c.Софіївська Борщагівка))БезкоштовноКиїв, вул. Боголюбова, 3 (Софіївська Борщагівка)

Способи оплати

  • ПісляплатаОплата при отриманні
  • Оплата на рахунокБезготівковий розрахунок без ПДВ.
  • Готівкою
  • На картку МоноБанкОплата суми купівлі +% (комісія банку).
  • Оплата на картку ПриватБанкуОплата суми купівлі +% (комісія банку).

Гарантія:

Для розгляду рекламацій у гарантійний період Покупець зобов'язаний надати Продавцю такі документи:


1.Копія належно оформленого наряду-замовлення СТО на встановлення та зняття запчастини із зазначенням інформації про СТО (назву, адресу, телефон тощо), автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, номер кузова, пробіг автомобіля);
2.Копія накладної або чека згідно з якими рекламаційна запчастина була придбана у нашому магазині;
3.технічний висновок СТО, де встановлювалася запчастина з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини), з описом дефекту запчастини та докладним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля;
4.документ про оплату виконаних робіт на СТО;
5. виведення діагностичного обладнання про відповідну несправність, що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту або фото звіту, або в електронному варіанті);
6.фото,відео звіту, чи електронному варіанті;

Загальні випадки, у разі яких гарантія не підтримується:
1 Закінчення гарантійного терміну.
2 Відсутність підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу
необхідно його використання і без використання цього інструменту існує реальна можливість
пошкодити деталі або зробити монтаж невірно. Підтвердженням використання спеціального
інструменту може слугувати фото реального інструменту, що використовується в автосервісі. У Розділі 7
є вказівки для яких груп товарів в обов'язковому порядку монтаж повинен проводитись за допомогою
спеціального інструменту для підтримки гарантії.
3 Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
4 Надання запчастини для розгляду рекламаційного випадку не в комплектності продажу.
5 Неправильний монтаж/демонтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату.
6 Неправильний підбір деталей на вказаний в заявці на рекламацію автомобіль.
7 Наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились
внаслідок некоректного монтажу/демонтажу або внаслідок некоректної експлуатації.
8 Які вийшли з ладу внаслідок зношування. Теж стосується інструменту та обладнання.
9 У разі продовження експлуатації виробу після прояву наявності дефекту.
10 Спроби самостійно полагодити виріб або розбирання виробу, який був зібраний
виробником, спроба змінити конструкцію деталі.
11 Коли деталь або агрегат був встановлений без перевірки справності всіх суміжних деталей та
агрегатів, які впливають

Ціна доставки не входить в ціну товару і формується перевізником, виходячи з габаритів, ваги і місця призначення. Оплата послуг здійснюється клієнтом при одержанні товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner